onsdag den 3. september 2014

Gave forberedelser.

Som jeg kan se det, er der kun 2 ulemper ved at købe unika/ håndfarvet garn, er at det kommer i fed så man selv skal vinde det op. Den anden er man ikke bare kan gå ud og købe nyt hvis man kommer til at mangle.
Jeg kommer dog ikke til at mangle til dette projekt.
Jeg har nemlig brugt min aften på at vinde 200g New Zealandsk lammeuld med en løbe længe på 600 meter pr.100g op i hånden, jeg har nemlig aldrig fået købt et xnøgle apparat og en garnvinde.
Og hvad skal jeg så bruge det til?
Jo jeg skal i gang med endnu et nyt kæmpe sjal, som fødselsdagsgave til min fars faster der er lige er blevet 85 år. Hun er en ganske frisk dame, der bor alene i en lejlighed på 2.sal ( uden elevator) midt i Århus.
Hun er også stadig rejselysten,  og på sin fødselsdag var hun taget sil Sjælland til en nevø, og en gammel veninde.
D.20 bliver det så mine forældre og jeg der får lov til at fejre hende.
Så det er vist ikke spor for tidligt at komme igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar