mandag den 13. oktober 2014

Endelig ferdig.

Jeg har i dag fået færdig gjort 2 projekter. Det ene er mit total lækre kæmpe sjal, strikket i alpaca, farvet af Lene Fredsminde.  Der er gået 300 gram, til det, og måler 80 cm i højden og lidt over 160 cm i breden. Så nu kan de kolde vinter aftener bare komme an jeg er forberedt.
Jeg har også fået monteret et par sokker til yngste datteren. Strikket i arwetta,  igen farvet af den gode Lene.
Jeg startede på dem sidste år i påsken,  og så har de ellers ligget og hygget sig i strikke kurven.  Men nu er de monteret færdig med øjne, og haler, og alle ender er hæftet.
Også de ligger klar i sokke skuffen og venter på koldere dage.

2 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig <3
    Flot arbejde. God dag.
    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde. Ja omgangene blev godt nok lange til sidst, og tungt at sidde med. Men super dejligt er det.

      Slet