tirsdag den 1. marts 2016

Godt på vej.

Jeg har været med manden til kontrol på sygehuset i Aarhus. På vejen havde jeg min ny opstartede kjole med. Nu begynder jeg at kunne se mønstret i garnet, og synes det bliver rigtig flot.
På vej hjem var vi lige forbi et par sports butikker. Jeg løber gerne 3-4 gange om ugen. Mine gamle løbesko måtte udskiftes i oktober, men har ikke rigtig kunnet finde nogen nye, jeg har kunnet løbe i uden at få ondt et eller andet sted. Jeg har bla. Prøvet et par Adidas sequence boost 8, men de begyndte at trykke oven på foden. Ellers var de super gode. Næste par blev asics kayano 21, men der får jeg bare ondt i det ene underben. I går kunne jeg næsten ikke klare sølle 3 km. Jeg måtte ned og gå flere gange. Og så er der altså langt op til de 21km jeg så gerne vil op på.
Så i dag fik jeg et par helt nye( butikken havde haft dem i 2 dage) adidas sequence boost 8. De er afprøvet, og på dagens 5km tur tegnede alt godt. Og jeg glæder mig til næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar